De mooie natuur daagt mij uit om te fotograferen, de wens om goed te leren fotograferen daagt me uit om er steeds vaker
op uit te gaan om te oefenen.
Een heerlijke wisselwerking dus, waaraan ik veel plezier beleef.
Op deze site doe ik verslag van mijn pogingen om wat ik zie zo mooi mogelijk vast te leggen.
Bedankt voor je bezoekje, en mocht je een reactie achter willen laten, dan stel ik dat erg op prijs.

Klik op een foto voor een presentatie in groter formaat en hogere kwaliteit!


zaterdag 23 januari 2010

"Geschiedenis" Oktober 2008 Herfst en bronsttijd AWD

Ik probeer eens een close-upje, levert een aardig mini-herfsttafereeltje op


Bij zonnig weer komen landschappen toch beter uit dan bij saai lichtbewolkt weer.

De eerste herfstkleuren dienen zich aan

Ik beleef voor het eerst de bronsttijd in het AWD, wat imponerend! En de mannetjesdamherten laten zich in hun volle pracht regelmatig zien

Dit hert kwam recht op me af, geweldig!!

En vervolgens gaat hij er op zijn dooie gemak vandoor

Overal zie je de herten na hun bronstactiviteiten uitrusten

Een vroege ochtendwandeling wordt beloond door de ontmoeting met dit nieuwsgierige ree

Langs het fietspad tussen Zandvoort en Langevelderslag koestert de vos zich in het zonnetje

Het zou me niet verbazen als dit de zgn. "tamme rugtasvos" is, die nu (januari 2010) regelmatig wordt gezien. Ik heb deze vos in de buurt van het fietspad vaak gezien, en werd een keer toen ik daar wandelde over een hele afstand door hem of haar achtervolgd, ik was alleen, en vond het best eng..........


Geen opmerkingen:

Een reactie posten